rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Bersarang dah blog ni..

salam..

wah bersarang betul blog ni... lama betul x new post..

waa.. hidup ni mmg pressure.. aku xtau lar sapa yang kata kat aku life kat U ni best sangat..

mungkin aku punya course ni terlampau susah menyebabkan ketensionan dia tinggi..

hehe.. tapi xpelah.. pas sem ni aku jangkakan rilex skit..

Emm.. aku ada buat topik pasal org gaji indonesia xpatut diberi cuti sehari dan kenaikan gaji..

kat sini... akhirnya berlaku juga n secara jujurnya aku semakin menyampah dengan orang indonesia yang budget baguz sgt.. hehe..

kalo diorang smgt nak ganyang MALAYSIA.. aku lagi semangat nak memBOIKOT diorang..

sebelum bercuti raya ni.. kene juga menyiapkan laporan DESIGN dengan group aku..

Apa pun chaiyok.. Raya nak dekat ni.. hehe..

Wassalam..

0 comments: