rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Reunion setelah 9 tahun... di majlis perkahwinan..

Assalamualaikum...

Minggu ni merupakan minggu yang gembira buat aku.. setelah 9 tahun tidak jumpa dengan member lama skol rendah.. akhirnya berhasil juga.. Actually, kawan saya sekolah rendah Jamaiah telah selamat melangsungkan perkahwinannya jadi saya pun pergi lar memeriahkan majlis.. Semoga dia gembira ke cucu cicit ye..
Pada 4 minggu lepas saya terserempak dengan jamaiah, dia ajak saya dan kwan2 ke majlis kenduri dia sambil beri kad undangan 5 orang.. Ety, Nadia, Dayah razak, Fazwan n Lela (kwn skol rendah).. minggu ke 4 saya pun beri kat nadia kat undangan tu dan xtahu pun bahawa lusa adalah kenduri kawin jamaiah (ingatkan minggu satu lagi nasib baik nadia bg tahu..) n mengigil gigil beli hadiah.. hehe..
so Nadia, Dayah razak, Fazwan n Lela pun ikut aku satu kereta.. Ety xdapat pergi pula (katanya ada praktikal..) xpela.. kat sana jumpa Jalil, ojan n razif dan suzie.. anyway gembira jumpa diorang sume dah matured.. dan bujang2 semuanya.. bila tengok semua ada hala tuju masing2 buatkan saya rasa sgt gembira..
Akhir sekali semoga hubungan ini berpanjangan dan semoga masing2 berjaya dalam bidang masing2.. amin..

Wassalam..

3 comments:

liesa said...

sonoknya.......

shah_apiz said...

haha.. sangat seronok...

misz bumblembee said...

waaa...x ajak.
nk joint gak.