rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Cosplay Anime di Times square,,,,

Assalamualaikum..

Nak share2 kat ruangan blog ni masa aku pergi ke times square.. nak survey headphone...

kat ruang luar, di hadapan ts tu ramai jugak lar orang.. pakai baju yg pelik2..

time tu pulak.. tangan aku ni ada je kamera... so ape lagi.. amik lar gambar2 makhluk asing ni.. opps jgn marah..


Full metal alchemist and one fan..

kiri tu.. xtau makhluk mane.. hehe..


anime RAVE.. kalo xsalah..


Chobit...... kot...


ni pun aku xtau gak... huhu???


pentas cosplay

Tempat ni lar diadakan pertandingan Cosplay anime.. pemenangnya... aku sendiri pun xtau.. lambat sangat.. dah g chiow dah ke lowyat survey headphone.. tp aku agak2 je,, pemenangnya full metal alchemist.. hehe

wassalam..

0 comments: