rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Lagu yang X best tahun ni.. Tapi orang tetap dengar...

Assalamualaikum...

Lepas dah ada kereta ni, banyak juga aku dengar radio sepanjang aku drive.. tapi sampai sekarang aku xpaham kenapa dan mengapa orang mendengar lagu yang xbest ni...


sedarkah mereka betapa xbest langsung lagu ni... lagu yang aku cuba cakapkan  ni.. radio ERA atau HOT fm selalu ke udara.. Aku tulis dalam ranking k..

Ranking...

1. AMARAH - Siti Nurhaliza & Kris dayanti


2. MENGGEGAR DUNIA - Stacy & Adam


3. HEY LADIES - Rossa 

Ada lagi kot... walaupun tiga lagu je, tapi dalam sejam lagu ni akan berputar 4 -5 kali buat aku benci tahap aku tukar radio terus.. mungkin bagi orang lain lagu ni bagi mereka best giler. mungkin cuma aku yang xpandai memahami lagu ni...


Wassalam..

0 comments: