rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Maher Zain.. Best!! Syahdu!! Nice....!!

Assalamualaikum..

Lama dah xupdate blog ni, memandangkan banyak benda yg perlu sy settle kan untuk latihan praktikal...

2 minggu lepas saya tengok satu video clip dari facebook HELIZA AF.. Maher zain - for the rest of my life..

selepas mendengar suara video clip tu saya amat impress dan merasa sangat sangat meaningful setiap lirik yang di sampaikan.. Sangat sesuai untuk para suami yang amat sangat mencintai dan setia kepada isteri tercinta.

saya mencari dan mencari lagu2 Maher zain yang lain di you tube..

Maher Zain - open your eyes juga meresap di dalam perasaan saya setiap kali mendengar lirik memuji kehebatan Allah s.w.t mencipta keindahan dunia ini...

begitu banyak lagu yang saya rasa sangat syahdu dinyanyikan oleh maher zain..

Anda boleh dengar lagu beliau di blog saya ini...

Harap terhibur...
Wassalam..

0 comments: