rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Semakin Lama Semakin Bosan.....

Assalamualaikum...
Dulu masa dvd cetak rompak popular... mmg masa tu movie memang banyak yang best dan ley kata xrugi tengok... TITANIC, LORD OF THE RING, MATRIX, STAR WARS, BACK TO THE FUTURE dan lain2 lagi.

Sekarang ni kebanyakan movie dah xberapa menarik.. terutamanya cerita English, mungkin aku sorang je yang perasan kot.. Makin lama makin bosan..

Kalo korang tengok kebanyakan cerita english, semuanya sangat sama, dan korang ley agak apa yang berlaku.. Cerita genre seram yang aku rasa paling meresap lar kat jiwa aku adalah 13th Ghost... sekarang cerita hantu semua mmg bosan lar..
So aku sekarang beralih melihat cerita dari jepun, korea dan malaysia sendiri di pawagam.. cerita orang asia ni lebih reality dari fantasy berbanding cerita dari eropah... 
Clash of the Titans best ke??? mendengar dari komen2 dari sahabat2 aku... diorang kata cerita ni mmg hampeh... promosi je lebey... Tapi kalo korang nak tau clash of the titan ni merupakan cerita lama yang telah dibuat semula.. so aku akan tengok dulu cerita ni baru komen... Avatar mungkin adalah sebuah cerita yang berjaya pada tahun lepas... Dan cerita dia mmg best... The Hurt locker hampeh dan inglorious bastard agak okay juga..

Saje nak luahkan rasa kat hati aku ni melihat cerita2 yang budget gempak tapi hampeh je.. 

Wassalam..

3 comments:

Anonymous said...

Try "the blind side"

Anonymous said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

shah_apiz said...

uish.. citer tu dah tgk dah.. anyway.. thankz komen..