rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Bila nak abis belajar ni...??

Assalamualaikum..

Akhirnya abis jugak final utk sem7 ni... apa sem 7..? emm. memang sem 7.. engineering 8 sem... 

Dalam kehidupan aku ni.. belajar adalah satu kemestian.. selama 22 tahun aku hidup ini jugak lar.. buku sentiasa menjadi sumber utama pembelajaran..


Sampai di satu tahap.. aduii.. malas giler nak belajar ni.. byk giler benda yg nak aku kecapi time remaja ni masih lagi 'pending' sekadar impian...

Family aku adalah antara beratus ribu family yg pentingkan education.. sejak dari abglong aku.. sampai bongsu pun g2.. 

Teringat masa kat sekolah menengah dulu.. Dalam ramai2 student masa aku kat V.I,. akular antara 2 orang yg diselect masuk PLKN.. mmg bertuah aku, bukan sahaja dapt masuk PLKN siap kena gelak2 dgn member aku... time tu mmg syahdu beb..

Dari situ lar aku tau, benda yang kita paling x suka atau benci itu... mampu membuatkan hidup kita lebih bahagia...

tapi sebenarnya aku dah xlarat dah nak belajar... sbb belajar sgt penat.. penat kat otak.. penat gileerrr...

kali ni post adalah utk melepaskan tense abis final..

Wassalam

1 comments:

zuri amani said...

tau xpe.tp nak wat cmne kn.seb bek la study tu ibadah.igt tu baru laa rase pasrah.hahaah