rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Muhasabah diri... berjalan dalam kegelapan..

Assalamualaikum.

Pada malam ramadhan ke berapa tah... hati aku amat runsing... 

Rasa xtenang mengingatkan seseorang.. rasa sangat penat... sangat tension.. ahhh.... 

lagi2 ia melibatkan kawan aku yang selama ini aku bergurau.. belajar bersama2...telah di jarakkan hanya disebabkan seorang insan.. aduish..


Ketenangan aku sentiasa terganggu... test pula tengah banyak skrg..
Ya Allah.aku sekali lagi di duga dengan ujian yang dasyat.. melawan perasaan aku sendiri.. 



lepas solat terawih kat surau ni... aku pun berjalan.. berjalan tanpa ada arah tujuan..

Beberapa jam aku berjalan... hampir 2jam setengah.. tapi xpenat pulak..

pas malam tu.. alhamdulillah.. hati aku pun rasa lapang.. dah ready nak g ke labuan sabah buat case study...


anyway.. thankz baca rintihan hati aku sahabat....

wassalam..

0 comments: