rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Apakah makna Cinta...?

Assalamualaikum...

Setelah aku mencari apakah makna cinta... Akhirnya aku mengerti.. sedikit demi sedikit makna cinta..

Cinta itu adalah memaafkan seseorang wpun dia telah melakukan kesilapan yang paling besar dalam hidup ini..

Itulah kekuatan Cinta sejati.. Jika tiada unsur cinta ini... cinta tidak akan kekal berpanjangan...

Cinta itu adalah sentiasa memperbetulkan perkara yang buruk kepada yang baik...

wpun seseorang itu melakukan perkara yang salah.. ia akan ditegur.. ditegur cara yang baik...

tidak menjatuhkan maruah masing2..

Wpun diri ini masih terpinga2 dalam kehidupan... tapi si dia masih memberi petunjuk dan harapan..

Cinta mudah ditafsirkan dengan kasih sayang... tapi 2 unsur cinta ini adalah pelengkap sanubari cinta yang sejati...

Saya ingin meminta maaf di atas kesilapan dan keterlanjuran yang telah saya lakukan.. sesungguhnya manusia kadang2 alpa dan terleka.. saya akan cuba memperbaiki diri ini.. maafkan saya anda semua..

wassalam....

1 comments:

Anonymous said...

cinta.. coudnt live without it, mghbungkn hati antra mnusia.. bila hubgn pershbtn,kkluargaan,saudara n masyrkt ddasari cinta..pasti indah,walau bpisah jarak,hati msh bhbung ats nama cinta. live ur life with love. if u lost it, u'll suffer.