rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Selamatkanlah Sahabatku...

Assalamualaikum..
The RapidKL bus which ploughed through the safety barrier along the Federal Highway yesterday and landed on the motorcycle lane below.
Hari ini saya ingin berkongsi peristiwa sedih saya berkenaan dengan 2 sahabat sy yang telah mengalami kemalangan. Untuk lebih detail boleh layari web ini metro..

Sebelum berlaku kemalangan saya dan bebarapa orang member ada berbual dan bergurau dengan mereka(masa tu kitorang nak beli buku manufacturing)..

Pukul 8 malam, saya dengan roomate tengok berita, ada bas terhumban kat laluan motosikal.. Ada yang cedera parah, dalam hati ni xterdetik pun sahabat saya sendiri yang ada dalam bas tu..

Keesokan harinya, masa dalam kelas manufacturing seorang lagi sahabat saya keluar, katanya kawan accident.. kitorang terkejut juga sbb dalam kelas tu ada 2 orang xdatang.. tapi xbaik bersangka burukkan...

tup tup.. bila dapat tau.. saya dan beberapa g coursemate terus bgerak ke PPUM.. Sahabat saya sorang ni Nadia. Alhamdulillah dia okey, walaupun patah kaki.. nasib dia lebih baik dari siti khadijah(cad) yang cedera agak parah.

Masa melawat cad.. Kami kelu seribu bahasa, apabila melihat cad.. Hanya tuhan yang tau betapa sebak kami ketika itu.. Tidak terkata.. senyap buat seketika.. saya dan rakan2 memberikan kata semangat kepada cad.. semoga cepat sembuh dan cekalkan diri dalam menempuhi ujian ini..

Kepada sahabat2 yang membaca artikel ini.. saya amat berharap.. luangkan beberapa minit untuk mendoakan kesihatan kedua sahabat saya ini.. NURUL NADIA DAN SITI KHADIJAH..
Rapid
SEKIAN..
WASSALAM...

2 comments:

fidz said...

saya doakakan diorang sembuh seperti sedia kala.. semua tu dugaan..

bro fkm.. said...

smoga sihat cad n nadia..