rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Ada Apa dengan Times Square KL....

Assalamualaikum...

Ada apa dengan Times Square KL.. sempat aku menyinggah port feberet aku berjalan-jalan di KL nie.. 

Berdekatan dengan Sekolah lama aku Victoria Institution (V.I).. tempat ni mmg feberet place lar kalau nak tengok wayang dan jalan2 dengan family.. Time aku study dulu.. masa nak dekat2 pertengahan tahun baru Times Square ni dia start buka.. tapi merasa juga masa tu jalan2 pakai baju sekolah kat sini... 

Nampak best juga taman tema dia.. cumanya agak kecik dan cam xberapa nak safe je.. xdelar mahal mana.. cumanya kalau nak betui2 enjoy.. boleyh try pergi genting.. lagi puas hati kan..

ni aku sisipkan gambar sekitar times square.... time ni ada sambutan krismas...






















0 comments: