rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Big Bad Wolf & Nando's....

Assalamualaikum...

Hmm.. hari tu aku ada pergi ker mines wonderland... ye lar ada big bad wolf.... yang expo penuh buku tue..


sangat nice dan berkobar2... cumanya.. bila aku sampai sana je.. that day is the last day of the expo.. so banyak buku yang wanted dah abis..

so rilex and chill.. aku carik buku yang gunakan simple english... supaya aku ley paham apa yang penulis buku dok mengarut dalam buku tue... hee


penat.. then aku pun... try NANDO's... ni macam seangkatan dengan kenny rogers.. cumanya... dia rasa ringan sikit plus lebih pedas...


dari segi harga... hmm.. nandos murah lagi...



yang paling sedap tentunya ayam dia.. tp yang paling membuka selera adalah fries dia.. terbaikk.... dan ini mmg xda kat kenny rogers..

air ais lemon tea dengan air bekarbonat ley refill macam bese... hee

pekene pulak dengan.. creamy puff durian dia... Serius...lagi sedap dari durian creep...

sesekali makan kat sini okey jugak. memandangkan kat Kota Kinabalu takde nandos... nak rasa jugak lar..

k.. till next time..

wassalam...

0 comments: