rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Bosannya beraya kat K.L.

Assalamualaikum..

Tahun ni beraya kat KL lagi.. kampung dah xda atuk nenek.. bosannya..

Ditambah abglong dgn kak ina(kak ngah) beraya kat umah mertua masing2..

Xberapa nk meriah lar nmpknya tahun ni beraya.. ank sedara xrmai.. wuwu..

Tahun depan raya kat KL juga.. tunggu dah kawin kot baru ley beraya kat kmpung..

Jam 9.45pm.. aku g lar ke jalan TAR.. dengan harapan dpt beli kerepek murah..

tp hampa pula.. manusia MasyaAllah.. punyalah ramai.. rasa xda mood pula nk beli..

sampai umah je ada peperangan mercun bom kat depan umah aku.. haha..

al maklumlar kedai mercun kat sebelah umah je.. kadang2 menyampah lak aku kat umah sebelah tu.. (Astaghfirullah hal azim jahatnya aku..)

xda benda lain nak jual.. kalo jual bunga api xpe.. ni macam2 mercun pula..

sib lar aku ni dapat control nafsu marah aku.. so biarlah.. ada mercun baru lar raya kan..

So saya ingin memohon ampun, salah dan silap jika saya tersalah kata, perbuatan atau apa sahaja.. Sesiapa nak balik raya tu pastikan bawa kete/motor lek lok k..

Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Maaf zahir dan batin..

0 comments: