rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Siapa nak rasa Sup Buntut...!!

Assalamualaikum..

Sup ni aku xtau lar kalo korang mampu makan..

sebab aku sendiri pun xlalu nak makan...

ha... cuba lihat sendiri..

haha... sup ini juga diperkaya dengan vitamin.. mesti sedap kan..

tapi hanya di indonesia sahaja yang ada sup ini.. mesti popular kan kat sana.. hihi..

Jam menunjukkan pukul 6.27pm..

wah.. jap je lagi nak berbuka ni.. nak berbuka sup ayam lah tapi bukan sup buntut k.. :p

Selamat berbuka sahabat sekalian..

2 comments:

Koolez said...

Sedap giler..beb sup bontot niyh..wkwkwk..nama dia kelakar lorh..

shah_apiz said...

ramuan dia asli.. mana xnya.. sup buntut kan.. haha.. tp mmg cool lar sapa yg jual ni kat malaysia..