rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Fan Ultra Malaya terunggul...

Assalamualaikum.

Kelmarin aku ada g stadium shah alam, tengok malaysia lwan hongkong.. xsalah aku hongkong lagi tinggi rank dia dari malaysia... so member aku ajak join fan ultra malaya.. fuh nice beb.. awal2 tu aku segan gak nak cheer.. tp dah sume rilex je.. aku pon sekali relax ar.. haha..

Game start.... then ultra fan pun cheer lar.. tp korang kene berdiri selama 90 minit non stop.. kalo korang xberdiri susah sikir ar nak cheer.. yang bestnya.. korang xberapa nak tgk bola sangat.. sibuk nak cheer.. haha.. tp gol sumer aku tengok.. tp try depan goal hong kong ada yg ter miss.. tp xpe.. itu dah nice...

Apa pun pengalaman itu yg menarik.. so kalo korang kat stadium tu.. pergi lar join ultra fan ni.. at least sume negeri unity untuk negara.. nampak lar semangat negara.. n lastly, pas menang fan cheer nama safee sali... "terima kasih safee sali, selamat jalan safee sali".. sbb dia nak berhijrah ke indonesia main team pelita jaya...

So, disebabkan malaysia menang 2-0 lawan hongkong... haa.. aku dah beli jersey malaysia.. siap ada tulis nama aku g...

wassalam..

0 comments: