rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Sayonara.. Alam belajar...

Assalamualaikum..


Sayonara alam pelajaran... akhirnya abis juga belajar aku nie..

perit, letih semua terbalas setelah menghantar thesis setebal 102 muka surat di pejabat fakulti..

haaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh.... menjerit kepuasan......

orang cakap engineering ni adalah kursus yg paling susah antara kursus2 yg len.. yess i get it... mmg susah...

sempena abis belajar ni.. mestilar ada dinner untuk fakulti kan.. dinner pra-graduasi utk budak2 akhir...

tapi yang bestnya.. dinner utk student mechanical engineering ni hanya sekali dalam 4 tahun iaitu pada sem akhir... mmg unik.. kalo budak2 len.. setiap tahun ada dinner diorang...


apa lagi dressing lar.. haha.. anyway thankz to nabil, reza n dopod member aku yg ajak aku perform sekali atas pentas... mmg kenangan manis buat aku yg dah lama xperform depan ramai2 orang.. huhu...
this are all my bezfriendss ada sorang g dopod, xde dalam pic.... thankz menjadi sahabat yang byk membantu member macam aku nie.... hehe..

walaupun telah berakhirnya alam belajar... tapi satu alam yg baru tengah menuju dan terbuka dihadapan aku.. alam pekerjaan yg sungguh mencabar.. semoga aku mendapat pekerjaan yg sesuai dengan jiwa aku.. insyaAllah...
 
student sem 8 fkm 2011
wassalam..

2 comments:

Amani said...

salam 'alaik

untunglaa..

good luck naa

shah_apiz said...

thankz zuri.. hehe... kamu pun untung juga ye... =)