rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Promoter...

Assalamualaikum w.b.t...

nak citer pasal promoter... promoter ni kerja dia adlah promote barang, xkisah lar barang apa.. kasut ke, baju ke...

gaji promoter paling koman pun dalam rm4 sejam dan atau paling tinggi stakat ni rm6 sejam..


so ni serba sedikit pasal promoter.. nak citer sbb aku kerja part time promoter jual kasut kat jusco.. haha

sblum ni xpernah pon kerja part time.. n kerja promoter ni sbnarnya member aku yg introduce...

kerja lar aku selama 14 hari... tp satu feeling yg aku dapat rasa.. bapak lar susahnya jadi promoter nie..

promoter ni selalunya mmg xdibenarkan duduk.. berdiri je lar sokmo.. ada matayg memerhati...

selama 10 jam berdiri.. selama 14 hari.. tolak makan, minum, solat n lepak2 jap.. tolak 2 jam.. 8 jam berdiri..

baru terasa betapa susahnya lar kerja nak dpat duit nie.. lagi2 kerja promoter nie..

pasni kalo aku jumper promoter.. aku respect ar diorang.. bukan senang dioarng berdiri lama2 juz nak layan pelanggan...

lagi satu xpayahlar kasar2 dengan promoter.. diorang ni kerja nak memudahkan pelanggan supaya dapat pattern korang nak..

apapun.. wlaupun 14 hari je kerja.. dapat lar aku duit saku sikit.. ley lar bershopping sempena raya nie..

selamat menyambut bulan ramadhan almubarak..

wassalam...

0 comments: