rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Perhargaan kepada seorang wanita....

Assalamualaikum...

aku mengenali seorang wanita ini... Aziany riziana azahari..


orangnya kecik molek sahaja... aku kenal dia pun ketika sama2 satu matriks dulu...  aku di kursus sains fizikal dan dia di sains hayat.. tapi kami x rapat pun ketika tue.. dan hanya rapat selepas aku setahun belajar di universiti....


satu perkara yang aku sangat suka ttg dia ni adalah.. dia adalah seorang yang penyabar... penyabar mendengar segala ketensionan dan masalah2 aku nie.. hidup kan mmg susah... haha... terutama ketika aku ditengah ambang kejatuhan ketika aku tgh belajar.. dia lar kaunselor aku.. =P.. banyak gak nasihat2 yang diberi, hilang sikit tension dalam kepala nie..


selama beberapa tahun aku mengenali dia.. banyak sokongan moral diberikan.. dan aku sangat appreciate aku mengenali insan sebaik dia...

sekarang ni dia tengah amik master in bussiness admin... dan aku amat berharap semoga dia berjaya... time dia amik degree kat upm.. dia antara best student.. anyway all the best for u aziany.. become the top student again k...


appreciate for ur appearance towards me...

wassalam...

0 comments: