rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Tolong!! awek aku pontianak... suprisingly good...

Assalamualaikum...

Malam semalam aku tengok satu movie ala vampire melayu... tolong!! awek aku pontianak... aku nak tengok citer ni pon sbb ada afdlin shauki terselit kat satu2 babak tu.. haha..
sumber gambar disini
Tidak memberikan apa2 harapan towards this movie, since trailer dia nampak filem ni macam citer tah hape2 macam movie yang selalu di bikin oleh geng2 david teo... dan saya sekali lagi tersilap... pengarah dia JAMES LEE ok.. 
Sumber gambar disini
Ok.. start dengan permulaan citer nie.. not bad.. pelakon lelaki dia pandai berlakon... ia mengisahkan seorang lelaki yang terlampau baik tp xconfident wpun dia sangat kreatif.. bos dia selalu mengambil kesempatan dgn menciplak hasil kerja dia...


Then satu hari tue.. dia kene dump dengan gf dia.. haha.. disebabkan dia terlampau kecewa dia pon pindah rumah dari damansara ke satu rumah nie... terjumpa lar dengan maya (sazzy falak)... sazzy ni test mamat ni macam2, nak tengok jiran dia ni baik ke x... lepas dari scene nie.. citer ni semakin menarik dan menarik..  
Sumber gambar disini
Sazzy falak yang berlakon utk watak maya sungguh berkesan... rasanya yg membuatkan aku semakin tengok citer ni adlah sbb lakonan dia.. sazzy terlampau cute utk menjadi pontianak... kalo aku jadi mamat tu... aku pon sanggup awek aku pontianak.. itu pun kalo pontianak tu sazzy falak.. haha.. 


Satu perkara yang aku sedey adalah... aku xtengok movie sebagus ni kat pawagam.. aku hanya download sahaja citer nie.. trailer yang keluar kat tv xsebagus movie dan sbb aku xkenal pengarah filem nie.. kalo lepas ni james lee buat movie.. insyaAllah aku akan tengok di pawagam k.. 


nice, funny and enjoyable movie... 8.5/10...

wassalam...

0 comments: