rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Taken.. Cerita aksi Seorang Bapa...

Assalamualaikum..

Sudahkah anda menonton cerita aksi TAKEN.. lakonan LIAM NEESON(xkenal pun mamat ni) Satu lagi cerita "awesome" yang jarang kita dapat tonton.. cerita ini bukan seperti transporter, james bond atau transformers.. Tidak memerlukan CGI dan efek menggunung.. tapi plot cerita ini menarik minat saya untuk berkongsi dengan anda semua..

Cerita aksi ini boley saya katakan, para wanita yang xsuka cerita aksi pun ley jadi tertarik.. kenapa ye, mungkin sebab cara ayah dia (berpakaian formal) yang buat cerita aksi ini menarik.. Ia merupakan sebuah cerita aksi dimana sayangnya seorang bapa itu tidak dapat ditunjukkan dengan wang tapi nilai pengorbanan..

Xdapat saya nak cerita dengan lebey lanjut nanti spoil pula, Apa yang pasti anda akan terharu selepas menonton cerita ini.. Ia tidak rugi ditonton..

my rating 8.6/10

2 comments:

Cerita Budak Sekolah said...

huhu...cerita lama nie... tak pernah tgk pun cerita nie... tp sekarang dah 2010... jom layan cerita avatar :-)

shah_apiz said...

avatar adalah cerita yang sangat baguz wpun bg aku cerita tu ley terkandung dalam 18sx..

ini adalah cerita lama yg sangat bez bg aku.. kalo nak compare dengan cerita 2012, story cerita ni lebih realistik dan lebih menarik.. wpun cerita ini 'cerita lama'...