rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

UNIC.. ALBUM BARU DAH KELUAR...!!

Assalamualaikum..

Teringat zaman matrik, saya boring2 dengar lagu nasyid dari kumpulan hijjaz, inteam, UNIC, saujana dan macam2 g.. tapi yang best adalah lagu UNIC sebuah pertemuan dan In-team - Tanpamu.. masa tu first album unic dan third album In-team.. lagu2 diorang sume saya layan.. usia pun lbey kurang sama je kan...

Apa pun saya cukup teruja bila dapat tahu UNIC keluar album baru pastinya dengan sahabat baru.. dengar kata 5 orang(saya dengar dari pijah.. hehe).. saya nak promote album baru diorang ni.. ni cover album diorang..so.. beli lar yang original yang CD and Kaset tu ye..
(^^.)v.. enjoy..

2 comments:

fidz said...

salam.. pastikan mu pun bli yang original juga.. pastu bagi saya copy k? k? k? hahaha..

shah_apiz said...

selalunya.. abg saya atau kak ipar yang beli... depa ada kete kan.. ley lar tumpang dengar sekali..