rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

anti virus terbaik.. twister 7...



Assalamualaikum..

hari ni saya nak berkongsi dengan sahabat semua antivirus yang terbaik yang pernah saya guna dan tgh guna sekarang iaitu twister 7..

kamu xkan percaya kan kalo saya katakan twister 7 ni jauh lebih hebat dari kaspersky.. saya dulu guna karspersky tp software ni berat.. dan selalunya saya mmg xbeli hanya download je(saje try2). key dia asik blacklist je. then saya terjumpa satu software nie.. twister7..

ni link die mediafire..

http://www.mediafire.com/?zmz2wctyth3

twister7 ni lebih ringan, dan lebih sensitif kepada apa jua virus.. xpercaya cuba try.. virus yg xdapat di dicari oleh avast/avg/ malah kaspersky mungkin terjumpa di dalam twister.

twister xmerosakkan pc anda malah melajukan operating window korang wpun setiap masa dia melakukan scanning.. software ini akan sentiasa menscan komputer anda setiap masa tanpa menjejaskan performance pc.. hebatkan..

Lepas korang dah install twister7.. cara nak ringankan pc korang adalah dengan menginstall tuneup 2009.. software ni mengurangkan graphic korang yg melembapkan pc korang.. organize data dan buang data yang xperlu dalam pc.. k...

ni link dia.. enjoy..

http://www.mediafire.com/download.php?idoyf2qyjuo
pass: shahzan

0 comments: