rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Satu Malam yang Panjang di JJ..

Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh..

hi sahabat semua.. semalam saya dgn mama n abah pergi ke Jaya Jusco(JJ) yang baru bukak dekat dengan balakong.. dengan niat saje2 nak jalan2.. bertolak dari KL pukul 8.30pm.. belum sampai lagi ke JJ tapi jalan sesak macam ada rusuhan pulak kat tengah jalan tu..sambil di burukkan dengan sikap xberhemat pemandu yang paking dekat bahu jalan yang sempit..

sesak giler kot.. sampai pukul 10 malam baru lar dapat masuk kat jj lepas cari parking dekat setengah jam.. masuk je.. macam semut orang.. apsal ramai sangat ni.. rupanya special JJ membership offer.. pukul 11 nak tutup.. tp orang masih ramai lagi..

aku pergi pinjam kad jj mama n beli apa yang patut.. dengan berbekal duit RM100 aku pun membeli lar baju kemeja sikit.. dapat juga yang cantik.. jenama Charles jordan n SEED yang terbaru 70%less.. dapat RM49 n RM30 n baju Tshirt koller yang mahal kot RM50 dia jual RM15 je..

makk aii.. patut lar orang membeli macam xcukup je.. discount bukan pada baju je.. tapi seluruh tempat dalam JJ tu ada discount.. kalo ada byk masa mau diborong satu jj tu.. haha.. tp ada sejam je.. beli lar apa yang patut.. beratur jangan citer lar.. setengah jam.. barisan punya lar panjang..

anyway.. malam tu mmg panjang lar.. macam2 gelagat manusia kita ley jumpa.. sampai kadang2 aurat pun dah xreti nak cover.. punya sakan nak membeli.. apa pun nak membeli biar bijak..

wassalam....

0 comments: