rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Saya bukan racist... tp paham2 lar...

Assalamualaikum..



Kenapa ye Malaysia ni senang sangat pelancong nak menetap??

Di Malaysia x cukup majmuk lagi ke nak tambah kaum lagi??

Kenapa mudah sangat nak lepas dengan kastam ye??

Malaysia ni NEGARA KEBAJIKAN KE??

Kenapa ye saya bunyi macam marah je?? haha..

xmarah pun kat menteri2 malaysia yang bijaksana.. adakah dunia ini ada warga afrika, bangla, indonesia sahaja untuk dijadikan pelancong atau pekerja??? adakah student yang nak datang malaysia ni ada warga afrika je??

baca surat khabar terus sedey.. kalo port diorang kat kampung2 xpe juga.. ni kat kawasan KL, PUTRAJAYA N CYBERJAYA mana lar xmenyirap.. kawasan tgh naik.. ish2.. mungkin kerajaan xnampak atau xperasan.. atau kastam yang malas nak amik peduli..

Saya baru tengok cerita the terminal.. kenapa Malaysia xmacam tu?? sistem apa kita pakai ni.. langsung x protective.. kita nak untung tp buat apa untung kalo banyak masalah timbul??

so sape2 yang rasa xnak duduk malaysia ley bagi kat orang kat dalam gambar ni dan korang ley tinggal tempat diorang..wassalam..

3 comments:

MEDIACOM999 said...

Cintakan negara bukannya racist kami menyokong kenyataan anda walaupun kami dalam bidang kuasa yang berlainan,tetapi kami tetap terlibat di dalam operasi bersepadu yang dianjurkan oleh Jabatan Imigresen mmg kebanyakan warga luar mendatangkan masalah kepada keselamatan dan ketenteraman negara yang kita cintai...... tahniah diatas blog yang prihatin ini

fidz said...

wah, sape puji ni shah? tatutnye..huhu

shah_apiz said...

yup.. memang sekarang dah sangat teruk.. sampai malaysia ni dah xberbilang dah kaum dia.. anyway mediacom999 thankz..