rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Sepi... Sebuah nurkilan Melayu...

Assalamualaikum..

Sperti yang sahabat tahu.. saya memang minat tgk movie ni, tp xsemua saya puji. Adakalanya saya akan hentam dan komen. terutama cerita melayu.. tapi cerita sepi sebuah nurkilan melayu yang susah hendak dikatakan.

Saya tengok cerita ini pada pukul 1 pagi. Saja sy nak tengok, kalo ngantuk tido je. Tapi kenapa ye saya ley layan cerita ni dari awal dia start hingga ke akhirnya. Mesti ada sesuatu yang membuat sy tertarik sangat menonton cerita ini.

Terus terang saya amat meminati Afdlin. Tp jalan cerita dan cara penyampaian pengarah tu mmg excellent. Saya xley nak agak atau duga apa yang mungkin berlaku dalam cerita itu(selalunya saya ley agak2 je dan betul buat cerita tu boring). Dari sudut romantiknya dan kelakarnya amat kuat.
Sepi.. bukan nye cerita yang sepiiii... tidak... ia cerita yang indah.. ia tidak membosankan.. ada satu part yang saya rasa AWESOME!! masa tepung turun macam salji. :P.. Apapun jangan memandang serong dengan ayat Sepi itu kerana nurkilan indah berada didalamnya..

"CINTA TIDAK DATANG HANYA SEKALI"

sekian.. my rating 8.5

1 comments:

fidz said...

hahha.. memang best!! saya tetap kate best walau orang kater tak best.. emmang menusuk kalbu citer ni.. satu class saya dah tengok.. kitorang tengok ramai2 wayang ngan lec bel kitorang..! hehe~