rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Akhil Hayy.. No komen..

Assalamualaikum..

Pada zaman matrik dulu, saya, sheikh al ghazhi dan david (org islam k) memang peminat akhil ni. Sheikh siap beli album pertama dan kedua dia, sambil mengatakan dia antara idola saya. Tapi bila keluar isu mengenai Akhil Hayy meninggalkan isteri. Terasa juga dalam diri ini.

http://www.ohbulan.com(source gambar dari sini)

Saya tau manusia adakalanya melakukan kesilapan, tapi meninggalkan isteri yang menjaga 5 orang anak adalah satu perbuatan yang salah, bagi saya. Moga di jauhkan Allah s.w.t dari diri ini. Tapi kenapa nak ditinggalkan. Maaf jika saya katakan isterinya juga sangat cantik. Ini Gambarnya, cantik x?
http://www.ohbulan.com(source gambar dari sini)

Islam mengatakan mengelakkan fitnah, lebih lebih lagi jika sudah mempunyai pasangan hidup. Kita memfitnah orang juga dosa besar dan kita membuat orang fitnah pada kita pun satu dosa juga. Kita tengok dan baca, banyak sangat majalah hiburan yang buat cerita sana sini tanpa ada kesahihan. Bila isteri baca mana xbengkek kan. Sumber saya ini diambil dari berita dan surat khabar ye(sahih dan tidak fitnah). Apa pun kita doakan kehormonian rumah tangga mereka berdua kembali aman dan sentosa(tapi maiza-isteri sudah memfailkan cerai). Tidak salah berbini 4, tapi jika tidak mampu membahagikan masa untuk mereka baik lupakan sahaja.

No komen!!
wassalam..

2 comments:

Anonymous said...

salam...sy dpd mula ust akhil kembali ke dunia artis...sy dah menjangkakan akan berlaku sesuatu...sejak ada gosip cite dia masuk paggung ngn waheeda,sy mula x menyanjungi dia lg...klu xdulu, sy lah antara peminat expecially ceramh dia..skng...tidak lagi..

Tgk skng apa yg berlaku...???

:: sy lg suke dia terus berceramah dpd jd artis semula...

shah_apiz said...

emm.. nampaknya kamu seperti saya lar mr.k.. samalar.. saya suka sangat dekat dia masa dia berceramah dulu.. sebab isu yang dia sentuh amat dekat di hati remaja..